Bokskrivning och en gammal HD...

Halloy!

Nu kan man ju undra vad bokskrivning (läs författarsakp) och en gammal HD har med varandra att göra, dvs. OM de nu har något gemensamt?
Såklart har de något gemensamt, dvs. att den "gamla" HD´n är inte som man kanske kunde tänka sig, dvs. en gammal Harley Davidson, utan en tidning, närmare bestämt Helsingborgs Dagblad (tror jag?). Petimetern, välkommen tillbaka får är kanske på sin plats, ja om du nu varit frånvarande? Iaf. Petimeterns kommentar om mitt sk. skrivande och HD, har med ett reportage om hur och vad man ska tänka på när man ämnar skriva en bok...
Jag vet inte när och Om jag någonsin blir klar med min text, men jag ska gå in och kolla vad de skriver om i frågan, tack för tipset kära P!
Jag har inte tid just nu, men när jag har och kommer ihåg det, ska jag lägga in en blid som du nog kommer att gilla, det är bla på en av era produkter... Ja, du får hålla ögonen öppna framöver och kanske påminna mig om ett par...
I dag har det varit manfall, ja eller kvinnsfall på skolan, då vi startade med tre elever, som visserligen blev fem till slut, men ändå!!!? Jag hoppas att det var ett undantag, men... En hade en sjukt barn (OK), en annan var själv sjuk (OK, om så var fallet?) och två som inte hörde av sig... Kollegan är fortafarnde hemma och pysslar barn med öroninflammation. Jag håller på att sammanställa föregående vecka och ska väl försöka reflektera över bra och ev. mindre bra saker med vistelsen i Norrköping och Linköping, för att sedan förmedla detta till mina kollegor och ev. rektorn på skolan?
I dag är det löpning för mig och Smillan och det medan grabbarna tränar golf... Jag é int bitter, men det var fyra veckor sedan jag lirade en runda och jag hoppas på att det blir väder för golf till helgen!?
I helgen ska vi förövrigt passa Viggo och det ska bli skoj, en skön lirare/hund och kanske, kanske blir det en löprunda för och med honom? Jag har dock inte riktigt samma pli på honom som jag hade på Simon eller har på Smillan för den delen, men med halsband och en löplina så kanske det går...
Nu ska jag hämta Lotta och sedan är det jogging/golfdax...
Chip och två-putt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Petimetern

Jag följer med i smyg..



Det var nog en artikel författare som heter Björn Larsson (?) men tipselipsen fanns dock inte med på nätet - vad jag kunde se. Om jag kollade rätt artikel.



Ser framemot bilden.



Lycka till med Triatlon-träningen. Frågade äldsta dottern, som är sportfreaken i vår familj, om hon ville ställa upp. Hon undrade om det var en barntävling...Ni kanske ses! Fast hon har ingen sponsor än...



Ha de'!

2010-09-17 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0