Baby... och Triathlon...

Hallå där!

Efter att ha raskat igen kommentarer, fick jag se att Petimetern varit på besök, kul!
Här nedan kommer bilden jag pratade om och faktiskt glömt bort, jo jo så är det!
Beträffande Lidingö Triathlon, så finns det en hemsida ni kan gå in och kolla!
Det finns ett ungdomslopp också och Jakob är helt med på att ställa upp på detta!!
Det hade ju varit häftigt om vi blev några stycken, både vuxna och yngre som genomför
detta lopp, ett lopp som går runt och i väldigt fin men något krävande natur...
Du Petimetern, osten var lika god som vinet!



Här är en riktigt skön bild från ett härligt Norrköping.
Här sprang jag alldeles vid sidan av Motala ström, wunderbar...



I dag har vi sprungit 5 km, jag och Lotta. Jag har tyngder runt handlederna när jag springer med Lotta och de väger en del, något som ger lite extra träning, bra va!?
Annars, skön morgonprommis, en runda på Spillepengen med lite av varje som behövde slängas, inköp av nya vandrarskor (Timberland - sköna) och lite städ och fix...
Nu ska jag duscha och sedan mysa lite, ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på er alla.Jag blir alldeles trött på att läsa om hur duktiga ni är,men det är ju för er eget bästa.Själv har jaghelt tappat rytmen efter semestern,jag gör inget alls,men snart måste jag sätta igång för kläderna börjar att strama.

Det är väl klart att ni får sova o äta hos mig när ni kommer upp,fattas bara.

Annars är allt sig likt här.Nu har jag börjat att ha Elias också varanan måndag,o det går bra för han har vekligen väntat.Det är så roligt att se honnom när jad kommer,för han är inte säker om det hans tur,så han spelar cloun,för att inte bli besviken.

Jag läser nog allt men det är inte min starka sida att skriva.

Kramar till er alla.

2010-09-19 @ 10:46:16
Postat av: El Prof

Dig pratar jag ju med ändå och då kanske det inte alltid är lätt att hitta något att skriva om...

Kul med Elias!

Du, jag kan ju anmäla dig till loppet också, jag menar så att du också har en liten utmaning att komma ut och röra på dig?

Annars vore, som jag påpekat några gånger, en hund något för dig!? Då är man ju "tvingad" att komma ut...

Nääe, nu ska vi och rösta, ses och hörs senare!?

2010-09-19 @ 15:32:15
Postat av: Bror.P.

Mamma av det du skriver säger jag bara kan du fortfarande simma för Nina och jag ska börja 2-3 gånger i veckan och det kanske vore bra om vi kunde hämta upp dig och få ner dig i bassängen kanske du börjar med 500m för att sen simma 1000m vad säger du om det.

P.

2010-09-19 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0