After work och helgfrid...

Hejsan!

I dag var alla utom en deltagare i skolan, typiskt då Lovisa och Saga var där igår...
Ja, eller så var det bra att dom inte var där idag?
Dagen har, hitintills varit bättre än bra och än bättre lär den bli.
Mellan 17-19 så har Karlssons After Work hos sig och det ska bli riktigt nice, precis som förra gången, kanske t.o.m bättre!? Efter det, går vi hem och där väntar Lena och mormor, antagligen med nått gott, jag kan inte tänka mig annat än godsaker då Lena bjuder till bords!
Där emellan ska jag på undersökning, ja eller vad de nu ska göra med mig på Ortopeden?
Jag hoppas att de säger att allt ser bra ut och går åt rätt håll osv...
Det finns inte på min världskarta att det skulle vara aktuellt för någon form av ingrepp...
Andra skeenden i helgen:
Jakobs lag har seriepremiär i morgon.
Promenader och Löpning är självklart fasta punkter för varje helg.
Förhoppningsvis ska Lotta få köpa sin Iphone4 i helgen, det var nått strul med att handla med rekvisition...
Trädgårdspyssel
Golf, hoppas jag att det ska finnas lite tid till?
Självklart, goda middagar!
Mormor (barnens) kommer att bo hos oss i helgen och kanske nästa vecka då Lotta är bortrest?
Lena kommer "hänga" en hel del hos oss i helgen.

Ja, så är det och det varken mer eller mindre, jo kanske något mer som jag inte kommer ihåg just nu...
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0