Vad gör man inte...

Tja!

Efter en frostig och ganska kall morgon, har nu solen tagit greppet över den skånska slätten, skönt med tanke på att Jakob och jag straxt beger oss till Tångavallen, nej Vångavallen i Trelleborg för att förhoppningsvis se "Järnkaminerna" vinna!!?
Vad gör man inte för sin son och ni andra som, av någon outgrundlig anledning hejar på Djurgården...
Så när ni tittar på sporten ikväll, spana in de snygga killarna i Djurgårdsklackan!!??
I går vann mitt lag, Bajen en "enkel" seger mot Landskrona, fast tyvärr till ingen nytta då laget varken har något med toppen, eller för den delen botten heller att göra... Fast en seger är en seger, alltid lika skönt!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bror P.

Hej Bror. Vi var ute och paddlade med Olle igår, det blev en helt underbar paddling i strålande sol och knappt några båtar, vi la i nedanför Elfviksgård och paddlade förbi Lilla och Stora Högarn för att ta oss över mot Tegelön på Vermdö där vi intog lunch i solen, sen paddlade vi tillbaka. Jag pratade med Chris och Linda igår på Skype och dom söker fortfarande jobb i Danmark men även i Stockholm, och var skulle dom bo i Stockholm tror du! Alex och Anna var på middag hos oss igår och han byter jobb Första December, och Anna pluggar på. Det verkar som Djurgården förlorar när du är och ser dom.

P.

2010-10-18 @ 08:51:36
Postat av: El Prof

Låter alldeles ljuvligt!!

Likaledes att sonen och dennes flickvän flyttar in... ja om de nu skulle så göra!?

Jag pratade med Jakob på väg till Trelleborg att jag inte varit på en Djurgårdsmatch där de faktiskt vunnit och att efteråt sa jag att jag nog inte ska följa med fler gånger...

2010-10-18 @ 20:01:15
Postat av: Bror P.

Då är jag inte ute och cycklar vad gäller porta bror från Djurgårdsmatcher, vad gäller cyckel så var det en härlig tur till jobbet idag lite duggregn lagom med motvind HÄRLIGT.

P.

2010-10-19 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0