Om censurer och filter...

Hej och hå!

Så var det då lördag igen och efter en lång frulle och en än längre prommis, vidtog helgens sysslor, kul eller not...
Inhandling av mat mm är avklarat - Check
Kört in Lotta och lovisa till stan - Check
Bytt lovisas innerslang - Nått (not)
Städat och torkat golv - Nått (tyvärr...)
Allmän skoputsar och impregneringsdag - Nått
Tömma vatten från gropen utanför Jakobs fönster... - Nått
Joggingrunda med Lotta - Nått
Hämta Lotta, Lovisa och Lena i stan - Nått
En lunchrunda med Smillan - Nått (kanske får Saga ta den rundan?)
Lunch till snorisarna - Nått (Jakob vaknade först kl:11...)
Vedinhandling - Nått (glömde köpa det på ICA-Maxi)
Hitta en vedleverantör som har lite större kvantiteter och är billigare... - Nått
Matlagning (Görans Lasange) - Nått

Ja ja, vad är en bal på sl...
Jag vet inte hur det är på andras bloggar, men på min censureras ingen avsiktligt, ja inte ännu iaf...
Fast skulle ni mot förmodan skriva något mindre lyckat, kommer jag självklart att dra ut dessa kommentarer...
Om Magnus censurerar sina kommentarer vet jag inte, men är det Petimetern som skriver, kan det ju vara möjligt att han väljer att inte publicera... Näääe skojade bara, det måste vara något fel, dvs. kanske att en del kommentarar "försvinner" i hanteringen av Uppdragsgivaren, dvs. Magnus?
Du Petimetern, ja och ni andra som verkar finna något intresse i mina jobbtankar...
Det jag åsyftar är den andra tjänsten som jag blev erbjuden i somras, fast jag har INTE fått något erbjudande än så länge och således kan jag varken säga bu eller bä åt detta ev. erbjudande!?
Mats och Malin kommer hit nästa lärdag och kanske, kanske klarnar det då, ja eller inte?
Jag sitter verkligen INTE i sjön, för som sagt så har jag det nästan oförskämt bra där jag befinner mig för tillfället och kan tänka mig att arbeta där i många år... Som sagt, vi får se vad som händer?
Nää, nu kan jag nog inte dra ut på städningen längre, eller!? Näpp!!
Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Hoho, kommit hem precis från en RIKTIGT frän herr middag med rikligt med nubb å sånger. då 90 % e läkare å således med i div. kårer som jag inte vågar gå in på. Men sjunga kan dom & då främst nubbe visor av alla dess slag. (och de var många). Vi måste höras av imorgon om stugan. Hur vi ska göra.

/puss så länge...

2010-10-24 @ 03:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0