Oj oj oj, aj aj aj...

Tja!

Nu é det dax för bingen, men tänkte bara uppdatera er...
Studsmattan får stå ett par dagar till, Jakob hade nog tänkt att nyttja den lite till...
Utemöblerna är på G, bara det att de ska ges möjlighet till tork innan jag magasinerar dem för vintern.
Stolarna står utanför lekstugan ("vintervilan") och borden är inburna...
Allt annat plus lite till har jag hunnit med idag, samt att diskbråcket gav sig till känna, ja inte konstigt efter bort-transporten av all blöt sand från gropen!?
Ja ja, vad är en rygg i träda, när man i Stöten snart kan åka bräda...

Kommentarer
Postat av: mumin

Hi, Long time no write, but now I am officially on winter time(read winterlow) and so will have plenty of time to jabber with you all once again.I will fill your eyes and ears to the point you will ask me to stop.But for right this moment, bed beckons as it is after all coming up on 2pm.

Much more later,and that's a promise.

Love.

2010-10-25 @ 07:54:31
Postat av: mumin

...sorry, the time is 2 am in the middle of the night...

2010-10-25 @ 07:56:00
Postat av: bror p.

Ja du vad du är duktig. Jag skulle byta till dubbdäck på cykeln men mitt vänsterknä sa nej så det har jag kvar sen alla räkningar och utvärdera alla turer vi haft ställa alla utemöbler ihop på terassen, ja du hör att det är häcken full med måsten. Nu måste jag jobba.

P.

2010-10-25 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0