Missing in...

Hejsan!
skrev igår kväll ett inlägg som någonstans på vägen till publicering, helt enkelt försvann, ja eller så är inlägget riktigt fördröjt!?
I dag är det fredag och deltagarna har gått för dagen/veckan, ja dvs. vi har några som ville fortsätta efter lunchen och självklart får de sitta kvar och jobba lite längre!! Vi slutar klockan ett idag och fram tills dess är det fritt för våra deltagare att arbeta... En del av dem sitter även hemma och pluggar och det är inget jag är van med från Mölledal, för atyt uttrycka det på ett snällt sätt...
I kväll är det After Work hos Karlssons och det ska bli riktigt mysigt, en tradition som jag hoppas kommer att fortsätta väldigt länge!?
Annars blir det en ganska lugn helg, ja vad det ser ut som iaf...
Saga har handboll på söndag, men utöver det är det mest lite plock och fix med trädgården och hemmet...
Hoppas ni har en skön helg framför er och att ni har lite tid att skriva några rader på min blogg?
Nej nej, jag vet vad ni tänker, jaha nu kom han dragandes med det där om att skriva igen, fan va jobbig han är... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0