Livet ler mest hela tiden...

Hallå där!

Nu är ordningen åter i balans och Lotta är återvardad i hemmets lugna vrå...
Det var beställt hemmalagad pizza och det blev som betsällningen var lagd, plus lite  till...
Eftermiddagen var helt underbar, jag och alla barnen handlandes på Burlövs centrum och då menar jag inte bara mat, nej det blev en hel del annat handlat också... Saga köpte en present till ett kalas i morgon, Jakob köpte ett par jeans och en ryggsäck att ha till skolan. Jag handlade en massa mat och faktiskt ett par jeans jag med. Sen stannade vi till och köpte två flaskor vin till helgens festande...
Ikväll var det då pizza och det emottogs med varma händer...
I morgon tänker jag ev. grilla en sista gång, ja eller inte, för vem vet hur länge vädrets makter tillåter grillning!? Det blir iaf Entrecoté med klyftpotatis och någon form av sås till.
På söndag tänker jag tillrätta en något kryddad lasagne, det brukar gå hem hos de flesta...
Imorgon drar svärmor vidare, först till Ronneby och sedan hem till Öland. Lena kommer hit i morgon också, ja eller söndag? Det var bl.a hon som beställde pizza till idag...
Jag tänker lira lite golf under morgondagen och på söndag har Jakob match i Åhus och det kommer att ta många timmar i besittning. Samling 12.45, match 15.00 och sedan kommer vi nog hem först runt 18.00... Åhus... Världens ände...
Ha en skön helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0