Fredagsmys, Ja och lite annat...

Tja!

Så kom då fredagen igen och denna helg ska familjen Woll stanna himma i Skåne, ja faktiskt hela helgen...
Efter löpning med Smillan, fredagsfikan och den sedvanliga städningen, har nu lugnet lagt sig och nu väntar pizza-bak och ett glas vin, mumma för kropp och själ, ja åtminstone för själen...
Efter en, åter, fantastisk vecka med ungdomarna, som avslutades med lite konstnärligt skapande, är det inte utan att man undrar om denna smekmånad aldrig ska ta slut?
I dag fick deltagarna "karva" i bakpotatisar och då inte vad som helst utan "gubbar" i alla dess former...
Eller rättare sagt, huvuden av "gubbar"!
Jag ska fotografera, eller rättare sagt, publicera delar av dem vid lämpligt tillfälle...
I dag damp det ner en inbjudan till AW, dvs. After Work hos Karlssons nästa fredag, något som nu blivit så återkommande att det är mer en praxis än ett undantag cirka en gång per månad, HUR UNDERBART OCH NICE SOM HELST!!!!
I morgon ska jag till Ögonkliniken och vet faktiskt inte vad som väntar mig? Antingen så är det endast en undersökning, ELLER så kommer dom kanske att gå in och fixa den ev gråstarren!?
Det är inte utan att jag är en aningens nervös...
Ja ja, om det värsta skulle hända så har jag alltid ett öga kvar...

Ha nu en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

VA!

Ska ni stanna hemma? Jag kan tänka mig att det kommer att gå undan denna helg. Man går in för att vara hemma å ha det skönt å vipps så e det slut :)

After Worken är nåt vi kommer ta tag i här uppe, vet att vi har sagt det men det har inte funnits tiiiiiid.

Skulle kunna spinna vidare med det här om ditt öga. Men det kommer jag inte att göra :)



För oss väntar åter en helg uppe på sonö med trädfällning å trädklättring (om jag får för svärmor). Vi var uppe förra helgen å förjobbade lite, på lördagen var vi dessutom borta hos jane & kjelle som oxå behövde hjälp av röjsågen jag lånat från jobbet.

Men ikväll är det åter igen ett litet gig, den här gången nere i alvik & 650pers som skall underhållas :) ja det är ju inte bara jag som står för underhållningen utan det finns ett coverband oxå. Se ska dom sända live från olika städer.



Trevlig helg på er å krama alla i familjen, även difaren...

2010-10-15 @ 19:17:23
Postat av: El Prof

Jag kan alltid klappa "djuret"...

Du, jag fattade inte riktigt biten om live-sändning!?

Ska dom sända till olika städer från er, eller kommer ni att se dem på någon storbild, alternativt någon annan lösning!?

Ögat, ja antagligen är det så att gubben börjar bli gamm... sliten och behöver byta ut en reservdel...

2010-10-15 @ 22:46:54
Postat av: Rillemannen

Tjo, nyss hemkommen. Jag fick inte spela så mycket ikväll men det e en fröjd å se dessa musiker stå & lira covers....

Jo dom sände live från stockholm & göteborg till övriga 11 småstäder som inte kunde komma till den stora festen.



Nu e re gonatt, fick sovmorgon till 8 å då e det upp å suga i sig en java för att sedan styra kosan mot sonö, Norrtälje har fått snö nu i natt :)



natti natti

2010-10-16 @ 02:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0