È du sugen...

Tja!

Jag vet att du är sugen på att höra lite om vår fantastiska helg, ja eller inte!?
Oavsett, here it comes!!
Till Mumin kan jag direkt säga, SLUTA LÄS DETTA INLÄGG!!!!!!
Vi hämtade på fredagen upp Jakob i Hässleholm. då han varit borta med Kunskapsskolan hela veckan. Därifrån tog vi oss i marsch-fart upp till Vallda, Kungsbacka och familjen A-N...
Där bjöds vi på en härlig pastarätt, med en väldans smal pasta, något jag inte kommer ihåg vad den heter och till det lite av varje, så som prousiotto-skinka (jag vet inte hur den stavas...), majs och en massa annat smått och gott.
Självklart drack vi en mycket god Malbec och senare på kvällen blev det även en hyfsad malt, mao. en hyfsad fredag. Lördagen blev inte mycket sämre den heller, bara det att vi grillade lite hamburgare och korv till lunch, ja i solen förstås...
Efter en asfalts-löptur med Lotta, drog jag vidare och körde en terräng-runda, puuuh, det var intensivt må ni tro!
Till middag serverade värdparet en härlig potatisgratäng och till det en spicy fläskfilé, gott gotti gott gott och japp det blev gott vin även denna kvällen...
Söndagens kycklinggryta gick inte heller av för hackor, fast då utan vinet...
Vi hade några riktigt sköna dagar i Vallda och om ni funderar på att lira golf i Göteborgs- eller Kungsbackaområdet, MÅSTE ni besöka Vallda GCC, den är helt klart värt ett eller flera besök!! De hade invigning av klubbhuset i fredags och vi var där och kollade "stugan" under lördagen och det var mycket tillfredsställande att se vad man kan göra med ett hus som inte ser för pråligt ut från utsidan och insidan inte ser ut att vara helt nybyggt... Vad jag menar med det är att inredning och stilen var riktigt stilig och det utan att det blev för mycket...

Nu väntar en vecka med massor att göra och mängder av möjligheter till roliga möten mm. en helt fantastisk vecka kommer det bli, det är jag helt säker på!!
Jag hoppas självklart att er vecka blir minst lika bra!!?

Ha en skön kväll, det ska jag ha, under, emellan och efter barnens alla aktiviteter, handling och övriga saker som står på dagens agenda!
Tjelletjillebumperimossafrossa på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0