Bokat och klart, ja igen...

Efter lite strul med ett och annat, har jag åter bokat stuga(n), ja samma stuga som vi först släppte pga olika anledningar...
Nu é den åter bokad och det är stygan som vi hade första året, m.a.o ett kärt återseende...
Jag fick höra av Rille idag att det fakriskt snöat i Stöten, jahooo!!!
I morgon väntar jag på ev. nya uppgifter att förmedla, ja eller inte förmedla, vi får se?
Sedan måste jag gratulera Mumin, som ÄNTLIGEN är "fri" ett tag framöver och hur länge det är får hon själv fylla i?
Hon skriver att hon kommer att ta oss med storm och att vi kokmmer tröttna på hennes tjatande och jag kan inte annat än att hålla med, för hennes tjatande om ditten och datten är bara fööör jobbigt att behöva läsa om...
Däremot är det fantastiskt roligt att läsa när hon är på bra humör (vilket kanske inte é så ofta) och skriver roliga och intressanta kommentarer osv...
Broo P har vaknat till liv också, kul som f-n!
Visst é det så att det är två i familjen som blir äldre, fast blir inte alla det!?
Det kommer säkerligen att kännas som vilken födelsedag som helst, dvs. med fantastisk värme som man får emottaga från släkt och vänner!?
Nääe, dax för bingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0