Blåsväder...

Hallå hallå!

Lyssnade på radion på vägen in till skolan och det pga att jag helt missat besiktningen av vår bil...
När brevet om "dags för bilbesiktning" kom, kändes det som om vi hade all tid i världen...
Ja ja, hur som helst så var det en blåsning som heter duga, då dom ringer upp en man och utger sig för att vara från American express och att kortet har använts till att köpa en bil för dryga 200.000 kronor och det var sonen som ska ha genomfört affären!! Gubben blev minst sagt knäsvag... Taskigt, ja visst, roligt så där i efterhand, självklart!! Sonen lär hamna i blåsväder hos sin farsa, var så säkra på det!!
På tal om blåsväder, vet ni att det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger!?
M.a.o om livet känns lite motigt, hav förtröstan, snart lättar ni...
Tjing!

Nu lättar vi ankar...

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Ha ha,sicken blåsning :)

2010-10-12 @ 18:55:36
Postat av: Mr T

Det ser inte ut att gå någon nöd på er heller...

Sänder detta från ett soligt o varmt Portugal.. NICE

Golfen kunde gå bättre men men (krånglande rygg, känns det bekant..!?)

Idag har det varit golfledigt, har gått runt nästan hela Lissabon. Imorgon blir det ny golfrunda (nr4 av 5)..



Näää nu väntar en kall :-)



Ha´re

2010-10-13 @ 20:16:53
Postat av: Josephine

Haha, kul blåsning. Jag hade velat blåa min kära far.



Pappa T, köp något fint till mig i Portugal :)



Kramar

2010-10-13 @ 22:19:53
URL: http://diamante..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0