Blåsning...

Tja!

I dag är det en ny underbar och givande dag, visserligen har jag sviter av gårdagens mega-huvudvärk, men i dag är en ny dag och med den, nya möjligheter till något stort...
Med något stort, menar jag inte mega-brontosaurios-huvudvärken Alban, nej utan något mer positivt, så som att vi ska besöka Konserthuset för en musikupplevelse! Vi ska på ett genrep inför en kommande konsert och jag är inte helt insatt i vilka kompositörer vi ska få ta del av, men vi provlyssnade förra veckan och det kommer bli kanon... Det lär bli en och annan blåsning...
Efter det ska jag ha en intervju med en ev. ny deltagare och sedan hem och hämta barnen för Burlöv och simträning/lek/bus... Saga tränar och vi andra busar...
Man får försöka hitta ljuspunkter i livet, fast man inte är i (antagligen?) varma Portugal och spelar golf och myser... Jag é inte bitter..............
Jag vet att bror T jobbar mycket och således, "ibland måste man låta ambitionen vila".
Ha en toppen-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0