BAJEN - laget i mitt hjärta!!

Tja!
En halvkortis, är trött och har lite krafs i ryggen runt skulderbladet...
Varför ska man behöva ha skräp så som brosk och annat som förhindrar en man till ett drägligt liv...
Ett annat aber är att min ögonläkare antagligen ringer mig i morgon eller på fredag och vill ha ett besked, dvs. operera eller ej!? Jag har mest troligt förträngt min situation, snarare än tänkt på huruvida det är läge att låta nån verkligen "gå" in i ögat och "rensa" ut eller inte?
Jag borde nog låta dom göra det och det grunnat på min synkvalitet, men men men...
Tänk om det blir en mindre lyckad operation och näthinnan blir skadad...
Ja ja, får fundera på det innan jag somnar i kväll/natt och dryfta det igen med Lotta i morgon...
Jag törs inte direkt rådfråga er, mina kära läsare, lär ändå inte få nått svar...

Något roligare för dagen var att mitt kära Bajen (Hammarby IF) vann semifinalen i Svenska Cupen mot Kalmar och får i finalen möta antingen Helsingborg eller Mjällby, vem det blir avgörs i morgon?
Vinner man finalen så är det spel i Europa nästa säsong, något som antagligen blir svårt, ja att nå dit alltså...
Sedan måste jag som Malmö-bo, säga att jag gäven glädjer mig åt Malmö FFs vinst i kvällens match mot Häcken!
Nu känns SM-Guldet nära!!

God natt alla glada laxar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0