Trött é jag...

Halloy!

Känner idag mig lite loj
inget roligt, inte alls skoj
har ingen lust att träna
fan, inget go i bena
vet inte varför jag känner så
bara att jag inte alls é på
vill bara sitta här och slöa
inte ut i spåret och köa
fan, hela parken é full av joggare
fjunisar, jyckar och proggare
vill bara vara själv och i fred
gå i ide under ett snöskred
och bara ha familjen omkring mig
det är det som just idag é min grej...

Ska snart ut med Smillan och sen är det nog sängdax?
Är trött på min jäkla förkylning, den har hängt på mig
i två veckor snart...
Vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Min pappa har lärt mig att man inte ska träna när man är sjuk (speciellt inte förkyld). Hoppas att du inte heller gör det!? Man måste ta hand om sig och lyssna på sin kropp!



Sov gott!

2010-11-16 @ 20:59:49
URL: http://diamante..blogg.se/
Postat av: syster yster

Vart tog den bubblande grabben vägen?

Håller med Josse man ska inte träna när man är sjuk det blir man inte bättre av.

Ta hand om dig.

Kram syster yster

2010-11-17 @ 07:22:00
Postat av: Göran

Jag bubblar inombords, men igår var det föör mycket och jag var så in i vassen trött/förkyld!

Ska bara jogga lätt idag, dvs. om jag orkar!?

2010-11-17 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0