Stockholm i mitt...

Sitter och lyssnar på Petters version av Lasse Berghagens låt "Stockholm i mitt hjärta", den han framförde i "Så mycket bättre" och visst fan brinner mitt hjärta fortfarande för den stad som jag växte upp i...
Jag kanske skulle skriva lite mer om denna underbara stad, men just nu ska jag till Magnus och fika en stund, det innan jag byter till vinterdäck! Inte för att det känns som att den (vintern) är så närastående, nääe mest för att INTE stå handfallen och behöva stå i snörusk och byta till vinterdäcken, ja som en del andra i detta avlånga land...
Måste bara berätta om morgonens runda med Smillan och det på golfbanan...
Vi gick sju hål och det i ett underbart väder, soligt och cirka 7-9 grader, helt magiskt!!
Det kändes dessutom riktigt bra i ryggen och nu hoppas jag på att detta väder fortsätter, minst ett par månader till...
Chip och putt på er och ha det så bra på era jobb!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0