Sibirski...

Tja!
Om jag tidigare skrev om att jag befann mig ute i kylan, måste jag erkänna att så inte är fallet!
Nu tror jag mer på att jag är satt på vänt i norra Sibiriens yttre gränstrakt...
Jag kan verkligen INTE se att mina inlägg är SÅ uttömmande att kommentarer är överflödiga...
Jag vet, jag vet, dvs. att jag inte skriver för att ni måste kommentera och kan inte heller tvinga er att kommentera, utan kan endast snällt be er om att skriva en eller annan rad till svars, ja Om ni skulle vilja vara så snälla och har en  minut att avvara?

Nu till kvällens skitjobb... Nej, jag menar kvällens höjdare, önskelistor!!
Jag skriver dem som de är, dvs. rakt upp och ned! Jag/vi önskar att ni hör av er innan ni går och köper någon klapp så vi slipper dubletter...

JAKOB (i fallande skala av önskningar...)
A-Team (DVD)
The last airbender (DVD)
Pengar
Call of Duty: Black Ops (X-box 360)
Kinect+Kinect sports (360)
Kommisarie Späck (DVD)
Halo Reach (360)
DIF - fotbollströja - hemma (äkta och gärna med Woll #13 på ryggen)
DIF - hockeytröja - "            "
Real Madrid-tröja - hemma - (Woll #13 på ryggen)
Nike - fotboll
From Paris with love (DVD)

LOVISA (1-5 kategorier)
1. Hund (Inte valbar...)
2. Kamera
IPod touch
3. Kläder
Presentkort
Pengar
4. Smycken
Hamster (Denna är dock INTE valbar...)
5. Mobiltelefon
Choklad
Godis

SAGA
Saga är inte riktigt klar med sin lista, ja eller om det var så att den skulle omvärderas, jag vet inte?
Hur som helst, den publiceras inom kort, ja om ett par dagar.
Ha i beaktning att jag inte gjort annat än att skriva av deras listor, från något timidare saker, till dyrare, till...
Så, nu är det dags att avsluta dagen, ja knyta ihop säcken så att säga...
Så jag tar på mig långkallingarna, de varmaste jag har och sedan på med vinterjackan, mössa och vantar, ja det som krävs i Sibirski... Ggggggggoood nnnnnnaaaaaattttttttttt hutter hutter och frys frys!!!

Kommentarer
Postat av: Kusse malin

Härliga listor. Jag såg nu att du hade ringt men våra listor är inte klara. Eller barnen tycker nog det men då måste ni ta alla kataloger och typ köpa allt!!!!! Elias sveeper handen över en sida och säger ALLT. :S Vi planerar för fullt om vad vi ska välja.

2010-12-12 @ 22:44:15
Postat av: Kusse malin

Japp, nu kommer dom. För er som inte riktigt förstår så ska jag ge mina barns önskelistor.

Elias:

Byxor, tröjor, pyjamas. 104-110



Mad mouse-spel

Buzz light year dräkt-toysrus katalog sid 39



Verktygsbälte



Bosch verktyg-helst batt drivna



Påslakan Toy story 3



Theas:

Pyjamas-byxa och tröja. Rosa m svarta dödsskallar, har inte sett ngn sådan men men.



Tights, tröjor, byxor(ej hårda jeans) stl. 128

Hugo spel- nintendo ds



Dockskåps saker, ej kök och gardiner.



Winx fairy docka med vingar. toysrus sid 65

såklart vill hon ha den dyraste av dom båda. :S



Color kids krumelur kajsa



Påslakan Bella sara-toysrus sid 77



Detta ger jag till alla så ni får väll prata ihop er lite, jaag kan oxå förmedla om ngn tar nåt.

2010-12-14 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0