Nya möjligheter...

Efter en helg med mycket snöskottning, mys-pys, glöggbjudning och middags-bjudning, är det så äntligen måndag och chans till att andas ut lite...
Ja, åtminstrone här på jobbet! I dag ska vi till Aqua-Kul och bada med deltagarna, hur skönt som helst, ja dvs. OM det kommer några...
Efter arbetsdagens slut, blir det lite mer hektiskt, då ska Smillan få sig sin runda, Saga ska på Handboll, Lovisa på Gymnastiken och där ha med sig lite fika i form av choklad... Jag ska där emellan hämta Lotta, för att sedan med Jakob bege oss till Baltiskan för träning OCH då med bla. denne gubbe som med-tränare...
Vilken roll jag kommer att ha i allt detta får framtiden utvisa, men jag har ju en tendens att inte kunna hålla mig helt på mattan, men som sagt, det får tiden utvisa... Det ska bli riktigt roligt att åter få stå där och domdera lite...
Ha en riktigt skön dag!!
Tjillevippen på er!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hallå i stugan. Inte ofta jag skriver nåt här men nu är det viktiga saker på gång, nämligen önskelistor till branen!! Kan du kolla det och mejla eller ringa rickard. Ja du kan få önska dig nåt oxå :-)



Kram kram

2010-11-29 @ 10:00:00
Postat av: el prof

Hallå Katta!

Va kul att du är inne och skriver och visst är önskelistor det allra viktigaste just nu!!!

Vi har dessutom adventspresenter, inte så stora och dyra saker, MEN jag lovar att de är effektiva...

I går var dags för de första presenterna, men då vaknade barnen lite senare och det var ingen skola.

Idag, en skoldag, studsade barnen mer eller mindre upp när Lotta skulle väcka dem, hur jäkla bra som helst!

Jag ska vidarebefordra barnens önskelistor, ja rent av publicera dem här på bloggen!

Hur är det med Julle? Kan vi få ta del av något dylikt, dvs. hennes önskelista? Det samma gäller förstås de andra två snorisarna? Jag vet inte om Mailn är inne särkilt ofta, men jag avvaktar och ser...

2010-11-29 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0