Lyckan i mitt liv...

Hejsan!

Jag har för avsikt att berätta för er om "The news"...
I dag har det blivit officiellt!!
Så nu kan ni äntligen få veta vad det är, ja dvs. om ni nu vill veta?
I dag har jag bytt plats med Patric (som jobbar på Södervärn) och således har jag varit bland dom deltagarna.
De är lika goa som "våra" ungdomar och förmiddagen gick fort, ja som en månadslön rinner ur händerna på en spelberoende förlorare... Det var inte illa menat, den bara dök in i tanken...
Nu till dagens lilla "aptitretare"...

LYCKAN I MITT LIV!

Jag vaknar tidigt och ligger och betraktar dig min kära
jag smeker din kind och lägger mig intill dig, riktigt nära

Med en sömndrucken blick ler du mot mig
du sveper in dig i mina armar och säger hej

Vi ligger så och myser en stund
likt ett skepp som gått på grund

Snart blir vi flera, då båda våra döttrar har vaknat
de kryper intill oss, oj vad man de båda har saknat

Sen igår då sagorna var lästa och vi pussats god natt
man längtar alltid efter de båda, de är ju vår skatt

Snart är det dags att krypa ur vår koj
först vankas det frukost och sen lite skoj

Ur sitt gömme i källaren, grävs den trötte prinsen upp
innan han gick och la sig, väckte han upp vår tupp

Nu är han gnällig och vill inget annat
än att han minst hela dagen i sängen fått stannat

Men efter sin frukost blir han på bättre humör
och snart står han i hallen vid god vigör

Redo för allt och glad som en speleman
såklart att man älskar även han

Alla tre är underbart fina
och tänk, de är alla mina...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Hörrdududu, På något sätt fastnade jag i början å bara läste på. Så jag har faktiskt läst hela inlägget den här gången :)

Bra va

2010-11-24 @ 21:48:44
Postat av: El Prof

Toppen!

2010-11-25 @ 06:18:06
Postat av: el prof

Först var jag lite ironisk Rille, för jag tyckte nog inte att mitt inlägg denna gången var speciellt långt, men jag insåg att det inte var helt kort.

2010-11-25 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0