Hard work work...

Tja!
Ytterligare en dag att bocka av och och skriva några rader om...
Teori, varvat med möten, inte fler än fem deltagare idag, men vår avdelning är så ny, så ny och mycket vatten lär behöva rinna under våra broar innan vi får en stabilare grund att stå på...
Efter gårdagens skridskotur, var det flera av tjejerna som gick lite konstigt idag, hi hi hi...
På hemmafronten så har Lotta och tjejerna varit på Moderna Muséet och därifrån hade de lite pyssel med sig, i form av pizzor, godis och mycket mycket mer, pics will come, not right now though...
Själv har jag sprungit 40 minuter i hyfsat tempo (c:a 4-4,5 tempo) och sedan kört rodd i 20 minuter...
Efter det, den sedvanliga halvtimmen med ryggövningar...
I kväll ska Lotta och jag PIM-a... Gissa vad det innebär ni!? Ni vill antagligen INTE veta ändå?
Ha en mysig kväll ni oxå...
Jo just det, Petimetern, vad är det jag hör!!?? FORTKÖRNINGSBÖTER!!!??? Själv har jag (peppar, peppar) inte fått några böter på många många år och det måste vara för att jag kör så lugnt och försiktigt, ja laglydigt...

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

HM, HHHHMMMM. Tror jag fick nåt i halsen......

2010-11-02 @ 18:45:53
Postat av: El Prof

Jag erkänner!!!!!

Det var 4,5-5 minuters-tempo!!!!!

ALLT annat var iaf sant, prommis...

2010-11-02 @ 23:36:22
Postat av: Petimetern

2010-11-03 @ 22:51:02
Postat av: Petimetern

Det var kanske inte tempot utan PIM:andet som Rillemannen fick något i halsen av???? Själv fick jag konstiga bilder i huvudet som jag inte ville se.... Kom bara på en sak som PIM kunde stå för ;-)



Ska försöka sudda ut dem innnan jag somnar...



Go'kväll!

2010-11-03 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0