Griller...

Tja!
Så var då måndagens teori- och friskvårdspass avklarade och det på ett behagligt sätt...
Jag hade sju tjejer här i dag och allt flöt på i hyfsad takt på förmiddagen, bara för att eskalera under eftermiddagens friskvårdspass, den vi hade på Kockums Fritid...
Vi var och åkte griller (skridskor), något som medförde magträning av hög klass...
Fy fan va roligt att se en del av dem, ja dom som (om man uttrycker sig snällt) aldrig elller nästan aldrig har åkt skridskor!! Oj oj oj, vilka vurpor jag har bevittnat idag, gosse, så roligt har jag inte haft sen Sundsvall brann, ja jag var kanske inte med på den tiden, men det var iaf länge sedan jag hade så skojigt...
Det återstår att se hur många som kommer sjuka sig i morgon, ja pga ömma rumpor och/eller träningsvärk!?

Annras är det riktigt lugnt, har fått några mess från sonen, men för övrigt är det lugnare än lugnt, kanske delvis för att min kollega, "Duracellkaninen" Nadia är ledig denna vecka och då blir det plötsligt lite luft över till oss andra... Gosse, hon pratar mer än nån jag någonsin träffat och ibland undrar jag när hon andas...
Näpp, time to go home...
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0