Extra extra, read all about it...

Nu jädrar i min baslåda händer det grejer må ni tro
och både det ena och det andra att gro
ni skulle inte tro att det var sant
och absolur inte med mig som garant
tyvärr är det ännu inte officiellt
så ni får inget veta rent generellt
jag kan dock säga så mycket som följande
att livet i denna familj lär bli rätt så böljande
mycket är på gång
och än mer kanske på väg
er väntan blir inte lång
och det kommer att rulla in deg
men som sagt, ni måste bärga er en stund
och som alla vet, är väntan rätt sund...

Kommentarer
Postat av: Bror P.

Va fan ska ni ha tillökning, räcker inte det med 3 småttingar. Är det surdeg eller!

P.

2010-11-18 @ 09:25:27
Postat av: Göran

Du/ni é för goa!!!

Jag vet inte vad ni får allt ifrån?

Visserligen kan delar av det jag skriver om, vara tvetydigt, MEN ni lyckas alltid att tro det värsta, snuskigaste eller åtminstone allt som inte har något med verklgheten att göra...

I detta fallet, kan jag försäkra er om att, mig veterligen, det INTE har med att vi ska ha barn eller nått att göra...

Jag kan dock se, när jag nu läser igenom inlägget, hur du kan få dina tankar i den riktningen, MEN icke sa nicke!!

2010-11-18 @ 11:14:11
Postat av: bror p.

Jag menade inte barn, utan en dog till för Jacob räknas som vuxen nu. Fortfarande undrar jag är det en surdeg!

P.

2010-11-18 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0