Drottning- och mästare-möte...

I dag har jag träffat två Svenska mästare och en en livs levande drottning, hur coolt é inte det på en skala...
Hon var hur schysst som helst och bjöd till och med på muffins, dé ni!

I dag har vi haft en "liten" dipp på E2C, dvs. förutom de två som skulle jobba på tjejmässan i Rosengård, kom EN deltagare till arbetet i dag, vilken katastrof, för dom alltså!!?
Jag vet att en del av dem har svårt för att åka iväg på "sociala" tillställningar och då vi har dylika events inbokade, kan det innebära att en del sjukar sig för att inte behöva följa med, något som jag INTE kan acceptera på/under några villkor...
Förvisso kan jag förstå en del av dem och kan väl, åtminstone till en liten del, förvarför de har dessa fobier, men om man inte vågar utmana sig själv och andra, kommer noll och ingen utveckling ske, ever!!?
Vi (jag och deltagaren) tog således bussen till Rosengård och väl där fick jag höra att jag inte var "direkt" välkommen, då det endast var för tjejer... Nåväl, jag lyckades nästla mig in en liten stund, nog länge för att hinna säga hej till mina deltagare som höll på att fixa med tjejers hår och naglar, skitduktiga var/är dom!!!
Efter cirka tio minuter, blev jag hänvisad till dörren, ytterdörren, tack för den!!

Då Rosengård inte ligger särskillt långt från oss, fågelvägen, tog jag mig en uppfriskande promenad och tänker således arbeta lite hemifrån under eftermiddagen, skönt dé med, dvs. då jag inte fick vara kvar på mässan...
I morgon är en annan dag och förhoppningsvis en dag med betydligt fler deltagare!?
Men, det är morgondagens bekymmer, nu ska jag jobba lite med PIM!!

Ha en fortsatt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0