Det bubblar...

Tja!
Jag vet inte vad det är som gör att det just nu bubblar i kroppen på mig!?
Det kan vara defacto att jag har ledigt och ALLDELES fööör mycket tid till övers?
Man kan även tänka sig att en orsak är att jag återfunnit Petter, samt hittat några nya favoriter, svenska artister?
Annars skulle jag kunna tänka mig att lördagarnas "Så mycket bättre" kan vara en del av mitt bubblande, jag tycker fr.a att Petter é riktigt skön och har framfört två klockrena låtar...
Ja, det skulle rent av kunna vara en väldigt, väldigt tidig 50-års kris!?? NÄÄÄÄÄEEEE, den gubben går jag inte på...
Eller, så finns det lite småkrafs att ta av i kroppen på mig?
Kanske skulle jag försöka skriva ner saker och tankar som jag går och funderar över på mina promenader med Smillan!?
De två dikterna (eller vad man nu ska kalla dem för) har skrivits under loppet av cirka 10-15 minuter och är väl inte de mest genomarbetade dikterna i världshistorian, men likförbannat så är det mina tankar, mina ord som står där och vet ni vad, jag står för vartenda ord!!!
Till nått helt annat!
Jag har börjat titta in på min Facebook och känner mig som Bambi på hal is...
Har ingen eller väldigt liten koll på vad och hur man ska bete sig och hur man ska agera!!?
Så om ni får några konstiga meddelanden, ja eller vad det nu heter, från mig så får ni ha överseende och istället stötta och lära mig hur man ska göra, skriva och allt annat man kan ha nytta av...
Tillbaka till TV4´s "Så mycket bättre"...
Ni borde verkligen, ja om ni inte tittar på det, ge programmet en chans, jag tror inte att ni blir misnöjda?
Själv var jag skeptisk innan...
Nu, jag bara älskar programmet och hur de tolkar de andras låtar, kolla vet ja!?

Kommentarer
Postat av: Petimetern

Då är vi två. Om jag tycker det är halvläskigt med din blogg, så tycker jag det är helläskigt med Facebook. Men samtidigt lite kul att läsa andras kommentarer på händelser i vardagen och lite spännande att "surfa" runt när det dyker upp vänner från "gamla tider" m m. Men jag känner också lite som du - hur beter man sig egentligen och det jag skriver var dyker det upp någonstans...



Då kanske vi ses på FB!

2010-11-10 @ 22:57:36
Postat av: El Prof

Det finns en viss risk, ja eller möjlighet...

2010-11-10 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0