Kvällsmys...

Hallå där!

Jag trodde, i min enfald, att jag skulle hinna springa eller småjogga lite i dag, men ack vad jag bedrog mig...
Jag har, förutom det jag skrivit om redan, jobbat en hel del, samt att jag fick skriva om mitt CV, eller rättare sagt rekonstruera den samme... Shit va gammal man börjar bli... Ja, när man ser tillbaka på allt man gjort genom åren och fr.a att man genomgått en hel del under dessa år och det jag suttit och gått igenom är "bara" jobb, utbildning och ideella arbeten... Tänker man sedan på allt annat som man varit med om, så som familj, barn, semestrar och allt annat "skit" man hittat på genom åren, hade jag nog suttit här ett tag till...
Nåja, nu hoppas jag att ni flikar in med lite kommentarer, jag skulle kunna behöva lite stöd från er nu...
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Sölvi

Var inte du svensklärare? Förkortningar skrivs väl utan punkt och med mellanslag istället? Det är vad jag fick lärare mig för typ 20 å sendan ;-)



Tänk på det när du skriver ditt CV... (eller inte? Nya rön?)



Hälsningar från Petimetern (Sölvi)

2010-05-19 @ 07:51:11
Postat av: !

Ops..... När man läst förra kommentaren är det gränsfall att man VÅGAR skriva i bloggen, visste inte att det var en massa "petimetrar" som lusläste..!!!!???

2010-05-19 @ 08:13:40
Postat av: Göran

Du "Petimetern" har alldeles rätt, men som du kanske ser förövrigt i mina blogg-inlägg, är det inte alltid varken rätt stavat eller okay meningsuppbyggnad mm. Jag släpper nog lite väl mycket på mitt språkbruk när jag skriver mina inlägg på bloggen. Jag lovar att försöka skärpa mig en aning...

Till er andra! Många av er "vågar", oavsett "Petimeterns" kommentar, inte skriva kommentarer ändå... Jag anser att det är bättre och roligare ATT skriva och då ibland skriva fel, snarare än att inte skriva alls.

Det är mina elevers specialitet, dvs att hitta på ursäkter till att inte behöva göra eller prestera något...

Tja!

2010-05-19 @ 11:16:45
Postat av: Åsa

Skriv hellre mer än enligt petimetern... hälsar Magnus syster yster - Åsa, som är glad över att du uppdaterar oss om familjen K och stöttar densamma - Tack Göran :-)

2010-05-19 @ 15:27:31
Postat av: Göran

Jag försöker dra mitt strå till stacken och vet att andra gör det samma, så det ska nog bli bra i slutändan?

2010-05-19 @ 15:52:45
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0