Jobb, jobb och jobb...

Hejsan!

Nu é det bråda dagar, med ev. sistaminutenomprov, betygsinskrivningar, avslut i olika ämnen mm.
Sedan ska hela skolan flytta och även om jag inte kommer följa med i flytten, har jag svårt att inte ta ansvar för de saker som behövs göras innan flytten, dvs. packa iordning läromedel, alla verktyg och annat som ska med, ja eller kastas. Vi har nog "utrangerat" diverse saker till två containrar, från målarna och IV-verkstäderna...
Det är ju inte det lättaste att få eleverna att städa och plocka iordning efter sig, även om de gör det så innebär det en massa påtryckningar, lock och pock...
I morgon har vi studiedag och delar av den dagen går åt till att besöka den nyrenoverade/ombyggda skolan och förhoppningsvis få reda på vart "våra" elever ska husera, men jag litar inte på att det blir så ändå, tyvärr.
Det är ju en del i allt som gjort att jag byter arbetsplats, sen att Per ringde och "head-huntade" mig gjorde det hela lite lättare.

Till Gosskören!
Måndagar och onsdagar har Mats svårt att komma ifrån men ser gärna tisdagen, för Kallis?
Magnus (Sjörövar´n) föreslår måndag den 31 maj eller onsdag den 9 juni, för Kallis?
Magnus kan hälsa på Magnus efter den 15 juni?
Roy tycker onsdagen låter bra, men kan tänka sig att, som jag skrev i sms:en, göra nått för Magnus istället den 9 juni?
Kan vi inte göra som så att ni skriver in dagar SOM NI KAN, antingen hälsa på Magnus eller åka till Kallis?
Sen tittar vi på hur vi kan lösa det så alla (förhoppningsvis?) kan haka på båda arrangemangen?
Onsdagen i nästa vecka får Magnus besök och jag och Lotta har tänkt att besöka honom en annan dag, vilken är ännu inte bestämd. Jag är annars rätt "fri" på kvällstid, i alla fall som det ser ut just nu...
Veckan efter (vecka 23) är jag upptagen måndag och tisdagkväll, sen tror jag att Lotta skulle bort någon kväll och då måste jag vara hemma med barnen.
Ja, nu är det upp till er att fylla i hålrummen...

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej,

Är ingen gosse men kan informera om att jag, Ms syster Yster har för avsikt att besöka honom på tisdag och att våra föräldrar planerar att åka dit på måndag - alltså 31/5 och 1/6. Jag är ensam så då finns det säkert utrymme för ytterliggare någon om så skulle vara...

2010-05-27 @ 21:59:30
Postat av: Göran

Tack för informationen Åsa, då ska vi i alla fall INTE besöka Magnus då.

2010-05-28 @ 07:07:57
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0