Fredagsmys...

I dag har vi besökt skolan, dvs. dit vår skola ska flytta och det kändes upplyftande, ja att inte följa med dit alltså... Nej, det blir nog bra när och om det blir klart.
Nu är det sortering och packning som gäller. Vi blev banne mig bjudna på smörgåsbord i dag!!?? Vet inte vad ledningen har för baktankar med det och helt ärligt så bryr jag mig inte heller.
Efter 16-tiden är det hem och sedan börjar det riktiga arbetet, dvs. det med att städa, laga mat fixa allt till morgondagens släktkalas, ja det som går att fixa i dag.
Regnet faller ute så gräset får vänta med klippning till morgondagen, då det är sagt att det ska bli hyfsat väder...
Sent i kväll anländer de första "gästerna" eller rättare sagt, Lottas syskon från Stockholm och sen rullar allt i gång.
På söndag är det ju mors dag och vad som händer då ränker jag inte avslöja, Lotta är inne på min blogg då och då... Det beror lite på vädret, men oavsett så kommer Lotta att bli glad, men som sagt, mer om det vid ett senare tillfälle.
Jag hoppas man får en fredagsfika bara, för det är ju kroppen van vid att få...
Nääe, nu kallar Kalle och då är det bäst att göra som han säger, ja eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0