Fredags-mys och...

Hallå där igen!
Var inte säker på huruvida jag skulle hinna skriva ytterligare rader idag, men va fan jag kan ju inte svika er mina vänner... Jo, jag vet vatt jag kan, men inte i detta nu.
Skoldagen avslutades med att jag och Kalle (min käre kollega) var och tittade på våra elever då de hade idrott och inte vad som helst, utan boxningsträning! En boxningstränare hade bjudits in och grabbarna både njöt av att få träna slag, samtidigt som de var svettiga och trötta som riktigt gamla urvridna svampar...
Efter det bar det av himm och den sedvanliga fredagsfikan. Efter det så placerade  vi Lovisa och saga i bilen för avfärd mot Vårdcetralen!? Påminn mig om att vi ska skaffa klippkort  till sjukvården... Lovisa hade vurpat på studsmattan och fått bröstkorgen lite ihoptryckt och med tanke på hur Jakob gick en vecka med en fraktur i handleden, var det inte läge att mörka... Lotta och Lovisa släpptes av vid vårdcemtralen och jag körde Saga in till moster Lena för övernattning. Väl tillbaka kunde även jag andas ut, det var troligen inget allvarligt, fria andninsvägar osv. så det kändes bra.
Efter middagen och lite mys framför TV:n var jag så "tvungen" att slå på datorn, i första hand för att läsa min och Magnus bloggar, men även kolla ev. mail?
Min blivande chef hade skickat mail om att min "transfer" var klar och att det inte hade krävts några Zlatan-övergångssummor som tur var, ja eller nått i den stilen... SKITKUL!!!
Nu kan jag således säga att jag till hösten kommer att utgå från en annan skola och med en Boss och projektledare som verkar vara kanon...
Det är inte utan att man är lite euforisk, detta känns otroligt inspirerande!
Nu har jag lovat att kolla lite Bond med Jakob, men vi hörs säkerligen vad det lider...
Ha en underbar kväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

GRATTIS GRATTIS lilla gubben. Det är du värd. Ha en skön helg.

2010-05-22 @ 00:46:23
Postat av: Anonym

Fasen va roligt att det äntligen är klart med nya jobbet Stort Grattis :-)



Jag vet hur mkt du har att göra med allt o alla, det var enkom menat som lite "ganbb" bara...

2010-05-22 @ 10:10:37
Postat av: Mumin

Not quite back yet, just a little glimpse to see what I have been missing,and dunder o brak,what news.Stort grattis säger jag med.

And I bet your health will suddenly start getting better!!

2010-05-22 @ 10:45:06
Postat av: Göran

Yepp Mumin, I can feel it already!!

This is huge for me and my family, a new cha´pter in our lifes...

Nice to have you visiting, even if only for a short comment?

Du Rille, gnabbas på du, i dag kan ingenting "röra" mig...

2010-05-22 @ 14:15:59
URL: Rhttp://
Postat av: Farmor

Stort Grattis.Det var väl bra så du kan ta o dra ner på tempot lite grand, tänk på Magnus.

Vad roligt att ni ska ha släkt träff,för det är ju inte var dag ni alla träffas.

Vilken otur barnen har,men ni har varit föskonade från större skador.

Hälsningar

2010-05-22 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0