Frånvaro...

Tja!
Ja, jag är medveten om att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna, men vi har haft lite att stå i...
Jag kan förstås inte påstå att det varit allt för betungande saker som avhandlats, men icke desto mindre viktiga...
I dag, ja rättare sagt i morse, kördes sonen in till Centralstationen, för vidare transport till Öland, ja med sin moster förstås, skönt för alla parter...
Efter det fick Smillan sin långprommis, ja även Lotta och jag fick en del i denna promenad.
Nu ska maskeringstejp, färg och lite annat inhandlas, visst är det dags för nästa projekt...
Är ni förvånade eler är ni förvånade? Denna gång är det hallens väggar som ska få sig en genomkörare, dvs. det ska målas vitt och då med färg som man kan tvätta av ev.kladdmärken och dylikt.
Om en timme kommer Timrins över på en fika och därefter drar jag och Mats in till MAS och förhoppningsvis får vi då träffa Magnus, dvs. om ingen annan har hunnit före oss...
Om deta kommer jag såklart att berätta mer om vid ett senare tillfälle, var så säkra!
Efter besöket ska jag hem och spackla lite, innan målningen kommer igång. Lotta har som projekt att måla element, kul va!? Nääe, tycker inte jag heller, men vissa saker måste göras i alla fall...
Skönt att jag slipper,hihihi.

Ha en skön fredag och förhoppningsvis fredagsmys...

Kommentarer
Postat av: Mr T

Måla hallen låter ju roligt eller.....



Är det 1:a ggn du skall / får besöka Magnus???

2010-05-14 @ 12:27:25
Postat av: Göran

Jätteroligt, ja i alla fall när det är klart...

Tror att vita väggar kommer att göra hallen något "större", men framför allt så kommer det göra under för och harmonisera med golvet, spännande!



Japp, första gången och det för att Tina fått någon form av klartecken från sjukhuset att Magnus nu kan ta emot besökare utöver Tina och barnen och det sedan några dagar tillbaka, lite nervöst...

Kommer han att känna igen oss? Blir det jobbigt att träffa honom? Med jobbigt menar jag om ens "psyke" håller eller om man kommer att brista ut i gråt...

Ja, vi får se snart, först väntar vi nu på Timrins, hoppas de kommer snart då jag é fikasugen...

2010-05-14 @ 13:20:09
URL: Rhttp://
Postat av: T

Förstår vad du menar, man vet ju inte hur man reagerar...!!



Men det går säkert bra :-))



Hälsa så gott från "fiskmåsen"

2010-05-14 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0