En lunchsnabbis...

Tja!

Jag är hemma och vänder, ska äta en smörgås, hämta Smillan för att sedan bege mig till skolan.
Förmiddagen var väldigt intressant och givande. Barry Glick, en "skön" äkta amerikan med hjärtat på rätta stället.
Tre timmar flög förbi utan att det var några ben i vägen, dvs. utan problem. Förutom inspiration, verktyg och en grund för fortsatt arbete, ger det mycket när någon som faktiskt grundat något, ger sin egen tolkning av hur att använda sig av detta...
Så skönt att få sitta och lyssna på-, anteckna på- och tänka på Engelska för en stund, då tillfällena blir all mer sällan i det "riktiga" livet.

I dag är det den 21 maj och min storebror fyller år, ett stort grattis till dig "gubbe"! Kanske, kanske ringer vi och sjunger för dig?

I helgen är det matlagning som står bland topp tre på vår lista. Nästa helg kommer hela klanen Holmberg till byen och vi blir väl en 30-35 stycken som ska umgås och äta gott, ja vi lär nog dricka gott också kan jag tänka...

Beträffande min träningsplanering, så är det just vad det är, dvs. planering... Lite för mycket att stå i, har renderat i att träningen fått stryka på foten, sad but true. Ska försöka få in rutiner för att det ska bli av och det daglig-dax, jag måste om jag inte ska behöva få än mer problem med ryggen?

Näääe, nu måste jag kila vidare till skolan, ville bara skriva en kortis.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0