Två dagar...

Så var den sista riktiga skoldagen avklarad på denna skola, FY FAN VA SKÖNT!!!!
I morgon har vi klassens dag och då ska vi, ja om vädret tillåter, spela minigolf, äta grillat och mysa.
På fredagen är det endast tal av rektor, lite utdelning av betyg/omdömen, en bit tårta och sedan "sparkar" Anders  och jag ut alla för sista gången... Man ska väl aldrig säga aldrig, men så till vida at jag inte kommer att ha dessa 15 elever igen är jag nog tämligen säker på...
Måndag-onsdag är det så packning och småplock, samt önska alla lycka till och glad sommar osv... bla bla bla...
Sedan drar vi ju söderöver på torsdagen!!!
På fredag kommer mor och bror, det blir toppen, men det visste ni säkert redan...
Det har varit lite mycket och efter denna dagen, tror jag att det kommer lugna sig betydligt, även om jag bävar lite för den packning som är kvar, näe det fixar vi!!
Nu ska jag röra mig mot utgången i turbofart, det innan nån hinner komma med nått nytt...
Vi hörs och syns, på en plats nära dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0