The final countdown...

I´m on my way home and tomorrow will be my last day at this school and what a nice day that will be.
Today we have worked our butts of, getting everything into boxes...
I hope my last day will just be a little more glamour than this couple of days, I would have liked that.

Ja ja, det blir vad det blir? Verksamhetsberättelser, betygsdokument att skriva på/under, nycklar och tags att avlämna, hoppas på att inte bli avtackad inför nån grupp, tycker det är lite jobbigt...
Men men, det är väl inte jag som bestämmer det är jag rädd för?
Varför ska man hålla på med sånt dravel för? Man har väl gjort vad man ska, dvs. se till att utbilda ungdjävlar...
Ska man sedan behöva stå där och få höra om alla de åren, jag minns när du kom hit, du har alltid varit, osv...
Näääe, kan man undvika det så gör jag det mer än gärna, jag har bara skött mitt jobb och kommer att sakna en del av personalen, men dom finns kvar och jag kommer säkerligen att spela fler innebandymatcher med dom och hälsa på på nya bygg-skolan och behöver inte avtackas, helst glider jag ut bakvägen, inte utav skam, hell no! nej för att jag gjort vad som förväntats av mig, varit en lagspelande back och målvakt...
Tack och hej honungspastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0