Senaste nytt...

Det verkar som om Magnus kommer att få lämna Orup om ungefär fyra veckor?
Orden är Magnus till Tina och hon ska dit i morgon och få mer kött på benen, tror jag?
Jag vet inte huruvida Magnus sedan dagligen kommer att åka till Orup, eller om annan instutition tar vid?
Hur som helst så låter det som ljuv musik för oss alla och framförallt för Magnus, Tina och barnen.
Nu väntar åtminstone jag med spänning på vad Tina har att förtälja om hela förloppet...
Jag har ingen koll på om någon varit och besökt Magnus i veckan och inte heller om vi har möjlighten att besöka honom i morgon heller, sedan kommer han väl hem på fredag?
Ja, så kan det bli, denna vecka har som sagt varit lite körig...

god natt på er!

Kommentarer
Postat av: mumin

..oh oh...now you've gone and done it...don't you ever dare to finna fel med mina inlägg, efter allt gnällande du kommer med ständigt.Stackars 'you knowwho' having to sit there and listen to you, no wonder he tried to escape the the coffee corner....at least he now can move around and so has a chance to get out under....but sincerely the news about his recover is wonderful, another tumbs up from me to him...

...anyway, visst gnäller vi alla då och då, ocg då är det så härligt att man kan lasta av här hos El Professore....hur som helst ha en härlig semester i solen och värmen...

Vi ses och hörs..

2010-06-10 @ 03:22:58
Postat av: Göran

El professore!, det var länge sdan jag hörde det namnet nämnas, ja eller skrivas för den delen, kul.

Love you Mumin!

2010-06-10 @ 06:19:34
URL: Rhttp://
Postat av: Petimetern

Toppen! (för att citera Maria Montezami ;-))

Glömt att fråga, men jag tolkade det nästan som om Magnus har lämnat rullstolen, eller bara ibland? Är det krycka som gäller? Hur går det med högersidan?



Vi får nog inte ihop en Höör-tur innan semestertrippen, men efter det är det nog lugnare på hemmafronten i alla fall.



Ha en bra dag!

2010-06-10 @ 07:36:12
Postat av: Göran

Jo, Magnus har släppt rullstolen totalt, jag trodde att jag skrivit något om det men det har jag nog inte? Annars fungerar armen fortfarande inte, dvs om det skett några förändringar denna vecka?

2010-06-10 @ 12:03:11
Postat av: r48

Du Göran hälsa Magnus från mej, jag hajjar hur han har det, Jo du kan tycka att jag inte ska vara här på din blogg å tycka, om saker å ting,jag som inte vet.Men du, jag vet, har inte svårt att gå, inte svårt att prata, men jag vet, hur det är.Det är en stor uppförsbacke som inte tar slut,men man får kämpa inte för andra utan för en själv,Tack för ordet.

2010-06-12 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0