Så här ska man...

Tja!
Efter snart två dygn på "himmaplan" är det inte utan att man tycker sig må ganska bra...
Så här ska man ha det när man har det som sämst, då hade livet varit rätt gött...
Eller så kan man kan uttrycka det som i låten, "Somliga går i trasiga skor"...
Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på? Kanske Gud fader som i himlen bor kanske vill ha det så?
Jag tror att det till stor del beror på vad vi själva lägger in i form av värderingar och sedan får ut efter skatt och avdrag... Man får det inte roligare än man gör det helt enkelt! Mattias och Camilla driver ett företag som heter Relaxen och där kan man få njutning till kropp och själ, ja allt från massage och kroppslig själafrid, till skönhet i form av manikyr, vaxning och ögonfransar som hade gjort Christer Lindarw avis... Dom hade hunnit med 14-15 olika massager och liknande kroppsliga njutningar under tiden vi var i Turkiet och visst var jag sugen på att också få möjligheten till liknande njutning, men för stunden kände jag mig mer än nöjd med att bara vara och det i Turkiet med min familj... Jag tror att mitt diskbråk inte tycker massage är det bästa för mig och ska jag vara helt ärlig, tror jag inte att all vattenruschkaneåkning uppskattades av min rygg... Jag var rätt sliten vid hemkomsten och helt ärligt så tror jag att den påfrestningen som det anbelangade att kasta sig utför banan, var allt annat än bra för min rygg? Men som någon vis man (ja eller kvinna, näääe det var nog en man...) någon gång sa, "det kostar att ligga på topp"! Sedan att jag inte riktigt nådde creme de la creme kan jag leva med, jag hade kul som bara den. Jag tror, bara tror, att Mattias, Camilla och barnen saknar oss hemvändare lite? Vi hade några "magiska" dagar ihop och så fort som vi skrivit en shoppinglista, bär det av till G-Kås och Ullared, kanske med övernattning i Svenljunga?
Marie och Lars ska gifta sig på lördag och man vet aldrig vilka som dyker upp? Ska bara kolla tiden för brölloppet?
Vi ska ju faktiskt till Öland i dessa dagar och behöver kanske pausa...
Det var ena riktigt sköna "lirare", ja och deras föräldrar var ganska okay dom också... Det ska sägas att jag mest "hängde" med killarna, även om jag fick god kontakt med tjejerna också, men det är killarna man har några "upp" på... Elliot och Kasper, ja Tim också, ska få "sina fiskar varma" nästa gång vi träffas...
Ha en underbar lördag!
I morgon blir det nog en tidig golfrunda!?
Chip och tre... nej en-putt.
El Professore!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Du å jag e på samma bana när det gäller att handla i turkiet, det var inte roligt. Man fick ju inte ens spatsera omkring utan att man fick dom efter sig.

När det gäller vattenruschbanor blir man aldrig för gammal för att åka. Du tänkte inte så mycket på ryggen när du stod där uppe vid banan va :)



putt å putt

2010-06-26 @ 22:04:28
Postat av: Göran

RYGG, vilken rygg!!??

Hur är det med er, eller fr.a Julle?

2010-06-27 @ 10:31:30
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0