Dumdjävlar och solstrut...

Hej hej i sommarvärmen!
En kortis, håller på med söndagsmiddagen medan Lotta är iväg med tjejerna på Backakarnevalen.
Om vi säger som så (bror T förstår säkerligen...) så borde jag stå med en wirre i handen medan jag gör delar av maten, på grillen...
Mumin, tack för ditt "tråkiga" inlägg, som inte alls var tråkigt och som vi båda sagt, man skriver det man har på hjärtat, ja kanske inte allt men ändå... Om du och jag (samt många andra!) skulle göra det, hade nog Blogg.se stängt ner min sida...
Idioten du pratar om, är och förblir just en idiot, men trodde inte heller att det kunde bli så mycket värre...
Ibland har man fel helt enkelt...
I gamla svedala slipper vi åska och oväder, antagligen har vi varit snällare (efter lång tid i onåd...) än ni "over there"? Jag tackar "chefen" för att han äntligen låter oss få lite värme...
Solstrut på och grillvante fram!
Gick 18 hål i morse, inte så tokigt och det fast jag inte använde min driver.

Kommentarer
Postat av: T

Förbövelen vad är det jag läser, grilla utan en lilling..!?? Nää du är ursäktad, det är ju söndag så då är det OK :-)



Va kul att golfen gick hyffsat, du bokar väl in en liten runda till oss på söndag.



Angående kommande helg... Var och köpte ett par nya jogging skor igår, shit va dyra dom är, men det är ju vikigt att ha bra grejer på fötterna, så nu skall jag bara försöka hinna springa någongång innan helgen.



Ha're

2010-06-07 @ 11:06:22
Postat av: Göran

Det sparar jag till helgen...

Självklart ska vi gå en runda!

Hoppas du hinner springa in de nya dojjorna så du slipper skoskav.

När åker ni och när tror du att ni kommer fram?

Blir det inte för sent, kanske vi grillar?

2010-06-07 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0