Bissig dag...

Hallå alla monsterdiggare!

I dag har det varit en otroligt härlig och underhållande dag, för att inte säga en dag i idrottens tecken...
Klockan ringde 05.00, fast då var jag redan vaken! Jag brukar vakna föra väckarklockan då jag ska spela golf och i dag var inget undantag. Klockan 06.00 Tee-ade jag upp och drog igång rundan, en runda som faktiskt inte blev så illa till slut. De första sju hålen gick i bogeyman-tecken och de stora räddningarnas hål, dvs. jag fick rädda upp usla drivar med mer lyckade andra slag. Efter det hamnade jag i solljuset och presterade jag något som mer liknade golf och hade fem hål på raken med par. Efter det råkade vattenhinder, samt skitslag från bunkern (på samma par tre hål!?) medföra att det smög sig in en tripp... Ja ett mindre bra resultat kan man säga. De sista blev par och bogeys om vart annat. Vad jag nu kan konstatera är att jag nog behöver en ny driver eller nått...
Ja ja, vi (Smillan och jag) var hemma straxt efter nio och fick en andra frulle. Sedan begav Lotta och jag mig till Entré för lite shopping. Lotta köpte nya joggingdojjor och lite kläder, medan jag köpte några t-shirts.
Sedan bar det av till party med Saga och därefter en fika hos Magnus och Tina. Sedan stack jag och jakob åter in till stan för några prylar. Väl hemma, var Saga på väg till Höllviken och där skulle hon sova över hos Jennifer, ja ja man hänger inte mé längre... Därefter var det dags för Lotta att prova sina joggingdojjor och som hon sprang!
Väl hemma, sjukgymnastik, dusch och sedan pang igång med grillen. Ett glas vin och god mat, så nu är man duktigt mätt! Nu ska jag förbereda morgondagens anställningsintervju.
Sa jag att jag troligtvis behöver en ny driver!? Jaså, okay då...
Ha en skön kväll!
Camilla, grattis på födelsedagen och se nu till att hemfärden i morgon ter sig lungt och fint.

Kramar!
El Professore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0