Kvällning...

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, ja eller iaf mot en kväll i filmens värld...
Saga och Lovisa ska kolla "Farsan" med Fares, Jakob tänker nog parkera sig framför någon serie, ja fram till klockan 22 för då ska jag och lotta kolla film... Vi ska se "Luftslottet som sprängdes".
Lotta kom hem med en riktigt snygg klänning från Köpenhamn och den tänker hon nog nyttja redan till helgen och kanske, kanske till brölloppet i augusti?
Jag och barnen käkade stekt falukorv med pasta och till efterrätt snickrade vi ihop en smulpaj med trädgårdens rabarber, gott gotti gott gott.
Nu ska jag och lotta ut med Smillan, så jag har inte tid med flera rader...
Jag har skaffat mig en ny favorit, ja åtminstone några av hans låtar, bla. den han uppträdde med på Allsång på Skansen senast. Han heter Oscar Linnros, check him out och då fr a "Från med du" och Ack Sundbyberg...
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0