Just another day...

Today I have done just about everything you can do with a car and how to get it clean...
Jakob helped a little, but my body is hurt...

Ja ja, det har varit en sån dag då saker och ting behöver bli gjorda, ja ni vet alla vad jag pratar om och om ni inte gör det så har ni antagligen ingen familj eller så har ni en otroligt aktiv och snäll sambo/fru/partner?
Det kan vara så att det ligger någon form av kontrollbehov bakom defacto att just DU "slipper" göra en massaav hemmets sysslor, vad vet jag...

Bilen är iaf skinande ren och Lotta och jag har både sprungit och gjort diverse gymnastiska övningar. Tjejerna har varit och handlat och bl a inhandlades godis och potatis. jakob har tränat golf, dammsugit bilen och varit allmänt hjälpsam.

Nu ska vi äta middag och jag vill inte missa maten...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Tjenis, har läst varje inlägg med nöje. Dock har det varit lite si å så med skrivandet. Låter kul det där med hopp tornet eller vad det var :) men havsbadet e alltid nice. eller stranden vi var på förra året. å jag ska bada även om det regnar.......e du på?

2010-07-30 @ 12:41:25
Postat av: Rillemannen

Föresten, har du någon bra cykel meck som kan byta mina växel reglage?

2010-07-30 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0