Jaha...

Idag har det hänt både det ena och det andra, kan man säga.
På eftermiddagen ringer Magnus och berättar att Lovisa och Saga blivit av med sina cyklar, skit också!!
Det som var bra är att gänget på cirka tjugo grabbar i 15-års åldern inte gav sig på tjejerna, utan tog deras cyklar som stod parkerade en bit ifrån lekstället på ängen vid Mölletofta.
Grabbarna begav sig mot Rosengård... Jag och Lotta cyklade först efter och sedan åkte jag dit med bilen, då fick jag se en helikopter landa och in steg ett brudpar!!? Det blev en liten kontrast, då den landade mitt i en trevägskorsning... Jaha, tänkte jag då...
Nu ska vi till Magnus och Tina, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0