Inte alltid lätt...

Tja!
Ja det är inte alltid lätt att hålla koll på allt...
Bror T och Jossan (ja i detta skede var det Thomas jag pratat med) pratade om att komma ner till oss och jag berättade att Thomas A och Catharina skulle åka hem idag. Bror T skulle kolla med Jossan och återkomma, ja så uppfattade jag det, men skit samma, dom kommer idag/kväll. Det ska bli riktigt roligt att träffa dom båda, men Jossan träffar man ju inte lika ofta som brollan förstås...
Jag vet inte hur länge de stannar och blir det inte allt för länge, kanske vi besöker Vallda lite senare i veckan?
Nu har vi sprungit och handlat, snart kommer Tina och ska få lite massage. Sedan ska matlagningen igång, tror jag? Vi får se vad klockan blir, men jag räknar med att maten ska vara klar vid sju-snåret, pizza står på menyn för dagen.
Nääe, nu kallar familjen!
Vi hörs, ha en kanondag!
El Prof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0