Det kostar att...

Tja!

Vad är det med ledighet!? Fan, vi har ju mer att göra nu än då man är på jobb!
Jag har inte tid att sitta och skriva inlägg i någon större utsträckning, utan det får bli några korta och tydliga inlägg, kanske som en del av er önskar att det alltid borde vara...
I dag har vi tagit det lite "piano" efter gårdagens fetsande hos Karlssons och ja jag vet att jag skriver mycket om alkoholhaltiga drycker osv... Det ända problemet med detta (jag känner inte att jag är på väg in i någon form av beroende) är att "Good Year-däcket" växer eller om man ska uttrycka det som att "däcket" håller på att fyllas med "luft"... INTE BRA!!! I morgon åker familjen Norberg-Andersson hem och i dag diskuterades det huruvida vi ska komma efter... Det verkar som att vi på tisdag kommer att färdas i en norr-riktning mot Vallda och i sådant fall bli Vallda-bor i dagarna tre!? Ja ja vi får se vad vad som händer...
Vi ngjorde en liten utflykt till klagshamn i dag och det blev en glass på stranden, nice.
I kväll har vi grillat kyckling och majs, samt ugnsbakad potatis, lök och paprika, mums filibabba.
Ordet spärrballong känns relevant...
Nu, åter till våra gäster, men jag återkommer och det med allra största säkerhet!!

Godernatterpåerallagladaochniandramé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0