Det blir en dag på stranden...

Jaha, hej!

Dom pratar huruvida juli 2010 ska den varmaste sommaren i svensk historia eller ej...
Det är varmt, riktigt varmt, ja och skönt så länge man är ledig!
I dag, läs morse, var jag, bror och Jossan på golfbanan och förutom det varma och soliga vädret, ska vi nog inte prata mer om den rundan... Vi hade "tur" med vädret...
Nu är det grillning på gång, skärgååårdsborna gillade min pizza och Jossan fick nått kort då jag vig som en värsta pizzabagar´n kastar upp pizzadegen i luften. Kanske kommer den att publiceras som "vilse i pizzadegs-baket" eller nått? Vi spelade plump igår och det är fan så mycket roligare än golf, nääääe, skojade bara!
Jag tror att skääärgårdsborna blir kvar några dagar och att vi hinner med ytterligare en runda golf och då på en annan bana, inte för att Malmös suger, utan för att prova nån annan.
Nääe, dusch och sedan pang på röbetan, ja, matlagningen alltså, vad trodde ni?
Du Mumin, jag skickar med en slangbella som heter duga till morsan (lilla My) som hon sedan vidarebefordrar till dig, nej fan, Jossan får ta den med sig såklart!!!
Ha en underbar kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på er.Det är ett tagsedan du har skrivit något,är någåt fel elle är det vårt fel som inte svarar.

Hoppas ni mår bra,det gör jag even så.

Ja nu har vi fått regn så det förslår,men det behövdes,för det ser inte roligt ut o se syrenbuskarna som går hela vägen ner till bron från

A porten,dom var helt förtorkade,men har klarat sig igen.

Hoppas vi får höra av er snart.

Hälsningar.

2010-07-26 @ 20:34:07
Postat av: El Prof

Ja, nu é jag nog igång igen...

Nästa vecka kommer ju Rille och familjen, därefter ska vi åter till Öland och nu i helgen ska vi ju på barndop i Sölvesborg, så jag vet inte hur mycket bloggande det blir...

2010-07-28 @ 12:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0