ÄNTLIGEN - HIMMA!!!

Nu är vi hemma igen, ja vi kom redan igår kväll, men då orkade jag inte skriva nått.
Vi blev bjudna på morsans spaggetti och köttfärssås, mums och tok-filidofilus...
I dag har jag och Lotta tagit oss ut till Bokskogen för en morgonrunda med Smillan, hon förgååås i värmen...
Jag tänker mig att skriva en liten novell lite senare under dagen/kvällen, men vi får se vad det blir av det?
Det är ofantligt skönt att vara himma i Skaune igen, det är en sak som är säkert.
Ojojojoj vad mycket jag har att skriva och förmedla, ja dvs. om jag kommer ihåg allt...
Tja!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-15 @ 12:18:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0