Ståplats i...

Tja!

Börjar undra huruvida det går att kommentera mina inlägg eller ej!?
Ja, eller så är det ståplats i Nybroviken som gäller för gubben och hans blogg...
Hur som helst, dagen har varit ko-lugn och de fem deltagarna har nästan varit fööör inne i sina studier...
Jag vet att man inte ska klaga, men jag bara måste klaga på nått känner jag och jag vet at jag får skit om jag klagar mer på er...
Vet inte om ni varit inne och åtminstone läst mina inlägg och då sett att jag bifogat två av tre önskelistor (Sagas saknas, men kommer inom kort)? Som jag nog skrev, hade det varit toppen om ni meddelar vad ni tänkt köpa till snorisarna, då Lottas släkt också fått tillgång till listorna och har fått samma sak berättat för sig, dvs. att meddela oss om vilka inköp man planerar att köpa...
Annars är allt bra, kanske kanske får jag ett samtal endera dagarna, ett samtal som kan förändra en hel del i familjen Woll?

Nu när dagarna känns korta och mörkrets makter härskar
är det skönt att snön lyser upp när vi mot julen raskar
Nu hade jag hellre stått i baren och druckit bärs
än att likt en docka hänga och dingla i en travers
Nu är det inte ens roligt att vara ute med hunden och promenera
och jag hade tyckt att det var roligare att inne i butiker spatsera
Gå och shoppa, dricka en Latte eller så
bara med Lotta, ja endast  vi två
Nu ska jag sticka iväg och handla
för att sedan pepparkakshus förvandla
då vi ska julpyssla på arbetstid
och det lär inte bli nån julefrid...

Kommentarer
Postat av: el prof

Tre kommentarer på de tio sista inläggen...

KOM IGEN NU!

Så mycket kan ni inte ha att göra, eller!?

En del av er hinner ju iaf vara inne och läsa inläggen...

Jag tror att jag behöver ta hjälp av "Draken"...

HALLÅ!!!! Mumin, vart har du tagit vägen?

2010-12-01 @ 14:22:42
Postat av: el prof

Jag har lagt in bilder på pepparkakshusen på Facebook, ja OM ni hittar dit...

Det var några som blev riktigt bra!

2010-12-01 @ 14:29:19
Postat av: Magnus

Vi läser men komenterar inte alltid...

2010-12-01 @ 16:50:08
Postat av: Josephine

Valkommen till klubben. Jag tror att du har blivit lite bortskamd aven om du fortjanar 1000 per inlagg. Sjalv har jag slutat att rakna med kommentarer. jag skriver/postar bilder for mig sjalv.



Kram

2010-12-01 @ 18:49:24
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Fiskmåsen

Ja ja det har kanske varit lite väl tunnt med inlägg från "fiskmåsen" men men skall försöka bättra mig :-)



Nu jädrar har du fått mig nyfiken, vad är det för samtal du/ni väntar på som kan förändra en del hos er???



Ha're

2010-12-01 @ 21:43:38
Postat av: El Prof

Hej!

Hoppla va kul att ni kommenterat!!!!

Magnus, jag vet ungefär hur många som varit inne, men verkligen ÄLSKAR all form av dialog!!!!

El Diva, du é en stark ung människa och jag är gammal och i stort behov av bekräftelse, nja åtminstone en gnutta...

Fiskmåsen, du det var länge sen vi gaggade på luren, kan du inte slå en pingla när du har tid, ja så jag kan känna mig viktig i klassrummet...

Beträffande det som ev. komma skall så är det egentligen ingen big deal, utan ett ev. nytt jobb, dvs. det som jag tackade nej till i somras... Den de anställde verkar inte ha funkat så bra... Fast jag ska ha bra betalt OM jag ska byta, för jag har det sååå in i bomben bra där jag är idag!

Sedan får ni fråga Lotta OM hur det är på jobbet!!? Jag får inte berätta, men håller nästan på att spricka av alla möljiga och omöjliga skäl, kanske mest av stolthet och glädje!? NEJ bror P, vi ska INTE ha ytterligare barn, de vi har verkar vara hyfsat välartade och varför chansa med ytterligare ett? Det har med hennes tjänst att göra...

Bye bye!

2010-12-01 @ 22:04:00
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Josephine

Tack kara farbror, men jag vill INTE att nagon ska kanna sig tvingad eller manad att lasa mig blogg- det ar bara om man vill och har tid :) som jag sa, den ar mest for mig sjalv! och jag bli glad om ni laser den- jag ser det i statistiken, det ar inte alltid man har tid att kommentera eller finner nagot kommenterbart! :)



Kram



p.s jatte fina pepparkakshus!

2010-12-01 @ 22:12:35
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Rillemannen

Hej, vi har fått en tid för magnetröntgen nu på morgonen. Det vart ju ingenting för ca 2 veckor sen då hon vart sjuk, men nu jädrar e vi snart på G.

Ringer dig/er under kvällen.

2010-12-02 @ 06:37:17
Postat av: el prof

Kanoooon!!!!!

Jag har varit på väg att ringa, men det blev bara nått inlägg på Facebook...

Måste vara väldigt väldigt försiktig med det där Facebookandet, beroendeframkallande...

2010-12-02 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0