Söndagsbrunsch...

Tja!
Ja, efter lördag brukar söndag följa och tänk det gjorde den i dag också...
Efter en morgonprommis med Smillan, bar det av för lite julklappsinköp, puh!
Väl hemma, skulle Lotta straxt vidare för prommis med Tina och Viggo, ja Smillan var även hon medbjuden!
Jag ska städa och städa, sen ska jag... ja visst ja, städa och torka lite lister osv...
Men först, söndagsbrunsch!!
Ja, inte för mig och Lotta, då hon är ute och jag tog en stående macka och kaffe, nej brunschen är för alla "våra" barn...


Ja, för er som undrar, NEJ alla är inte våra, bara tre snorisar som sovit över och blivit kvar...
Ena hungriga små jobbiga snorisar... Näääe, skojar bara,dom é underbara!

Denna vy och foto tog jag igår och idag har denna idyll har under dagen förvandlats till en krigszon med tillhörande fort, ja eller om det är en Igloo!?


Näpp, nu ska jag ta tag i städningen, för sen, närmare bestämt 16.40
är det EM-FINAL och då ska denna gubbe sitta som klistrad framför TV:n!!
Jag har "bokat" TV:n från fyra, ara för att vara på den säkra sidan!!
Heja Sverige friskt humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0