Nu djävlar!!!

Tja!
Nu är det fan ta mig straxt handboll och de Svenska damerna har möjligheten att mer eller mindre bli klara för semifinal och det fast det är ytterligare en match i morgon!!
Jag hoppas verkligen att de har ungefär samma intensitet som mot norskorna, då kommer dom att köra över fransyskorna, likt en tornado som drar med sig allt i sin väg...

För övrigt har det varit en helt okay dag, faktiskt utan större svårigheter eller utsvävningar, ja åtminstone för mig...
Våra deltagare kommer från olika problem och ges möjligheten att besegra både draken och allt annat som tidigare varit emot dem, ja och de demoner och djävlar som fortfarande fsitter på deras skuldtunga axlar, fast det är för en del, väldigt mäktiga berg att bestiga!!! Jag kan rent krasst säga att, en del av dem kommer inte att ha det så lätt och fett en bra tid framöver, ja några kommer inte ens att klara av att resa sig ur den skit de hamnat i av olika anledningar, tyvärr!!

Nä, nu har banne mig matchen börjat, FORZA SVECIA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppet är det sista som överger en, eller??

2010-12-14 @ 21:12:58
Postat av: Anonym

Hoppet är det sista som överger en, eller??

2010-12-14 @ 21:14:06
Postat av: El Prof

Så sant!!!

2010-12-14 @ 21:42:16
URL: http://logowoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0