Monday, bloody monday...

Tja!
Efter en duktigt svettig helg, är det "äntligen" måndag igen och ro i kropp och själ börjar så sakteliga göra sitt återtåg...
Nä, skämt åsido, det har varit en riktigt skön helg, långa promenader, jogging på golfbanan (jag och Smillan) och det var hur skönt som helst! Ni skulle se henne studsa fram genom snön, obetalbart!!
Jag har, för vilken gång i ordningen vet jag inte, skottat en massa snö och jag tackar Gudarna för att grann-jäklarna kommer hem till helgen, min rygg mår inte riktigt bra av all denna skottning, ja i synnerhet då den var så blöt och tung som den var igår!!!
Måste erkänna att diskbråcket givit sig till känna och fast jag försökte mörka det för Lotta, tror jag tyvärr att hon "nosade" upp det ändå, jag vet inte hur ni kvinnor gör...
I dag är det tänkt att vi ska provåka Citytunneln, ja dvs. tågen som ska ta passagerarna genom tunneln! Jag vet inte, det luktar mindervärdeskomplex för min del, ja att skåningarna vill vara minst lika "bra" som 08-orna...
I kväll hoppas jag hinna skriva lite mer och då, då ni, ska ni få lite nyheter!!
Kram och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0