Lovar stort...

Tja!
En liten aptitretare så här på fredagslunchen kan väl vara på sin plats...
Först tänkte jag bara ta upp det Rille skrev här om dagen, ja det om att han skulle hålla oss informerade eller vad det nu var...
Jag har varken sett eller hört från honom, fast å andra sidan sa han inte NÄR han skulle höra av sig och inte heller VART IFRÅN... Det kanske är svårt att meddala nått om man t.ex ligger i gipsvagga...
Det kan också vara svårt att använda sig av telefon och dator om man har händerna och/eller armarana i "paket"...
Man kan även tänka sig att det inte är lätt att överhuvudtaget förhålla sig till något som låter, ja dvs. om man är riktigt bakis... Om det vet jag förstås ingenting, då jag aldrig upplevt den känslan...
För det kan väl inte vara så att han skiter i oss som sliter ut oss på våra arbeten... Ja, eller dom som verkligen gör det, sliter ut sig alltså...

I dag blev det plötsligt alldeles svart, nja eller iaf blev det strömavbrott vid kvart i nio på skolan och det var precis att jag hunnit brygga kaffe och te, samt hällt det på varsin termos, puuuh!!
Det var lite värre för den lärare som satt fast mellan två våningar, ja i hissen alltså... Hon hade dessutom anlag för klaostrofobi... Inte roligt och hon fick nog sitta där i en timme ungefär...
För övrigt har lugnet lagt sig och strömmen kom precis tillbaka, typiskt, jag som hade tänkt smita hem och arbeta lite hemifrån istället. Jag tror att jag ändå beger mig hemåt, tappade suget att sitta här, alldeles ensam, pisstråkigt faktiskt, ja om man nu ska leta efter nått som inte är helt 100 med detta jobb...

Jag återkommer senare under dagen/kvällen med lite annat smått och gott, kanske några bilder från Rille, ja eller inte!? Mest troligt inte!? Undrar om han kom först ner efter det första åket och således fick bjuda på en runda i baren?
Sen undrar man ju (ja, mest mina tjejer) vem som kommer att vinna i kvällens final, ja av IDOL alltså?
Vidare, undrar jag hur säsongsavslutningen i "Så mycket bättre" kommer att vara och vem som kommer att sjunga med vem?
Jag undrar också om Storsjöns sjöodjur verkligen finns?
Vilket kom egentligen först, hönan eller ägget?
Och sist men INTE minst, VART har Mumins pepparkaksformar tagit vägen!?
Det känns faktiskt lite läskigt, tänk om det finns onda krafter som inte gillar papparkakor som drar land och rike runt och stjäl alla pepparkaksformar, ja hela världens formar?
Frågan är då när vi i lilla Sverige märker av detta och vad som görs för att förhindra detta hemska brott!!??
Ja, det känns som en för stor uppgift att hantera här och nu, vi får gemensamt börja forska i detta...
Ha en bra eftermiddag och när ni kommer hem, räkna alla pepparkaksformar och lås sedan in dom på ett säkert ställe, ja för säkerhetens skull...

Kommentarer
Postat av: El Prof

Are you kidding me!!!!!???

Minnah sjunger ju för fan inte klart!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, åtminstone den första låten!!!

Nu har de sjungit var sin låt och ingen har imponerat, även om Jay har rösten...

2010-12-10 @ 20:43:08
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: El Prof

En reflektion...

Minnah sjunger falskt, ja eller åtminstone inte med några klara tonarter!!

Ingen höjdar-vinnarlåt, inte för någon av dem!

Jag hoppas verkligen på att Jay vinner och det oavsett vad min bror P anser...

Sitter precis och lyssnar på en gammal goding, ja i mina öron iaf, True med Spandau Ballet... Shiiii vilka minnen!

2010-12-10 @ 22:16:39
URL: http://logowoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0