Livet leker...

Tja!
Efter en lång dag, med teori, möte, ytterligare teori, möte och till sist ett nytt möte (ja, många möten blir det...)
landade vi i hemmets lugna vrå, bara för att hämta upp Smillan. Det blev nästan en timme i dag också!! Undrar om jag kommer hamna under 70-strecket innan julen!? Tror jag ligger runt 72 för tillfället och det helt utan uppoffring, ja jag försöker ju då och då smaska på med ett par glas vin och så, men det verkar inte ha nån direkt inverkan...
Jag bygger ju inte direkt några musklar förtillfället, men snart kommer jag även igång med det igen.
Har kollat lite handboll idag och fan va roligt för damerna (det svenska landslaget alltså) att besegra tyskarna...
Ja, de svenska herrarna var inte oävna de heller... I måndags när Jakob och jag kom till handbollsträningen, höll det Isländska landslaget på att träna där och det är alltid kul att se, ja om än endast några minuter.
Nääe, en lång dag lider mot sitt slut och jag känner mig ganska slut alla redan...
Så, från mig till er alla, en riktigt god natts sömn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0