Idol Jay...

Tja!
Var bara tvungen att skriva några rader!!
En helt, i mina ögon, överlägsen vinnare i årets IDOL, Jay Smith, från Helsingborg!!!
Det är troligtvis nån som Petimetern känner, eller?
Eller hur stort é egentligen H-borg?
Hur som helst, han var mitt val i denna final och det ska bli roligt att se vad det blir av hans musik!?
Nu är det en prommis med Smillan och sedan i bingen!
I morgon bitti är det handbollsmatch för Jakob och mig, premiär för mig som andre-coach och jag är långt ifrån säker på HUR lugn jag kan hålla mig???
Vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Petimetern

Hur har ryktet nå't dig att jag på ett eller annat sätt känner alla????...fast det är inte sant, det är bara många som tror det. Nej, Jay känner jag inte fastän Hbg inte är så stort. Däremot har jag jobbat tillsammans med en av bandmedlemmarnas mamma(i Von Benzo eller vad de nu heter). Så nästan, eller???



Jag hade däremot en trevlig kväll med Elton igår...och hans kompis Ray. Vilken energi gubbarna har!

2010-12-11 @ 14:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0